Pytania (FAQ)

Po co mam się rejestrować?
Zarejestrowanie Jest to jeden z warunków dokonania zamówienia przez nasz sklep internetowy. Rejestracja w sklepie jest bezpłatna, nie zobowiązuje do zakupów w naszym sklepie, a rejestracji można dokonać choćby po to, aby mogli Państwo otrzymywać najświeższy newsletter informujący o nowych produktach lub promocjach organizowanych na naszej stronie.

Dlaczego muszę podawać dane osobowe?
"Przetwarzanie danych osobowych" to niezbędny aspekt techniczny związany z prowadzeniem sklepu internetowego. Nie ma innego sposobu aby zapisać dane osobowe kogoś, kto składa zamówienie w naszym sklepie.

Jak się dowiem że jestem już zarejestrowany?
Po dokonaniu rejestracji w naszym sklepie, otrzymasz w przeciągu minuty, pod podany adres e-mail, link do aktywacji konta.

Jak złożyć zamówienie?
Wchodząc w wybrane produkty w "sklepie online" klikają Państwo "dodaj do koszyka". Po skompletowaniu asortymentu wchodzą Państwo w "Koszyk" i w tej opcji można przejrzeć asortyment który Państwo wybrali i ewentualnie zmienić zamówienie wpisując liczbę sztuk wybranego produktu. Następnie należy kliknąć "złóż zamówienie". Po złożeniu zamówienia pojawi się ostateczna kwota z uwzględnieniem kosztu transportu.

W jaki sposób zapłacę za towar?
Sklep oferuje następujące metody płatności:
• przy odbiorze przesyłki,

• przy odbiorze przesyłki w sklepie,
• kartą kredytową,
• e-przelewem.

Czy można otrzymać fakturę VAT?
Oczywiście, przy rejestracji wpisują Państwo odpowiednie dane, a faktura zostanie dołączona do wysyłki.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Towar zostanie doręczony do Państwa w ciągu 48 godzin.

Co to są dodatkowe koszty płatności?
Dodatkowe koszty płatności pojawiają się wtedy jeśli wybieramy płatność eCard lub e-przelewem. Są to prowizje dla banków obsługujących te płatności. Można uniknąć płacenia tych kosztów, wystarczy dokonać przelewu zwykłego z banku klienta do banku sprzedawcy.


Jakie są dodatkowe koszty płatności?
Przy płatności kartą - 2,9%, przy płatności poprzez e-przelew - 2,6%.


Kontakt?
Informacje i porady możesz uzyskać u naszych specjalistów w centrali CEI dzwoniąc: 32 782-64-64
lub 32 720-28-14. Możesz także zgłaszać pytania mailem na sklep@cei.pl.



 
Infolinia:
32 782 64 64
 
Kontakt:
cei@cei.pl
poniedziałek - piątek 9:00-17:00
CEI - KATOWICE
Plac Grunwaldzki 8-10
40-950 Katowice
 
Zapisz się jeśli chcesz otrzymywać od nas informacje o ukazaniu się nowego numeru gazetki promocyjnej
Dopisz
 
Wypisz się
 
Sklep Partnerski AB SA © 2013  Wszelkie prawa zastrzeżone